FÅ HJÆLP

Sådan opdaterer du dit login

Vi har opdateret vores systemer, og derfor skal du opdatere dit login til Min Side.

Har du fået en engangskode?

Før du går i gang, skal du sikre dig, at du har dit kundenummer og en engangskode. Begge dele står øverst i højre hjørne i et brev, vi har sendt enten til din postkasse eller i e-boks. Har du ikke modtaget et brev senest fredag den 5. december, så kontakt vores kundecenter på telefon 74747474 eller mail kundecenter@dinforsyning.dk.

Sådan gør du

Første gang du logger ind på Min Side, starter du med at vælge MitID.

Efter du har identificeret dig, bliver du bedt om at indtaste dit kundenummer og engangskoden. På den måde bliver dit kundenummer tilknyttet dit MitID.

Nu er alt sat op, og fremover kan du logge ind direkte med MitID uden de ekstra trin.

Problemer?

I FAQ’en nedenfor kan du også se, hvad du skal gøre, hvis I er flere i en husstand/ejendom, der skal have adgang til Min Side, eller hvis du har flere kundenumre.

 

FAQ

Hvorfor skal jeg opdatere mit login?

Det skyldes, at vi har opdateret vores systemer.

Hvordan opdaterer jeg mit login?

Det gør du ved hjælp af dit kundenummer og en engangskode, som vi har sendt til dig i et brev. Det skal du bruge sammen med MitID. Har du ikke modtaget et brev i din postkasse eller e-boks senest fredag den 5. december, så kontakt vores kundecenter på telefon 74747474 eller mail kundecenter@dinforsyning.dk.

Hvor finder jeg kundenummer og engangskode?

Det gør du øverst i højre hjørne i et brev, vi har sendt til din postkasse eller e-boks. Har du ikke modtaget et brev senest onsdag dag den 10. december, så kontakt vores kundecenter på telefon 74747474 eller mail kundecenter@dinforsyning.dk.

Hvordan giver jeg andre adgang?

Hvis I er flere, der skal have adgang til den samme bolig/ejendom på Min Side, kan du tilføje andre via din profil. Du skriver blot den ønskede brugers mailadresse, hvorefter de modtager en mail med et tidsbegrænset link. Første gang logger de ind via linket sammen med MitID, så deres adgang bliver knyttet korrekt. Derefter kan de også logge ind direkte med MitID. Bemærk at den nye bruger skal have en anden mail-adresse end den, du bruger. 

Har du flere kundenumre?

Hvis du har flere kundenumre, kan du koble dem sammen via dit MitID på Min Side. Herefter kan du skifte mellem flere forskellige kundenumre.

Har du modtaget breve med engangskoder for alle kundenumre, skal du for hvert kundenummer logge ind som ovenfor med engangskode, kundenummer og MitID. På den måde vil dine kundenumre blive tilknyttet det samme MitID.

Hvis én anden allerede har tilknyttet sit MitID til et af de pågældende kundenumre, er vedkommende nu administrator på det kundenummer og skal følge fremgangsmåden beskrevet ovenfor i afsnittet ”Flere, der skal have adgang?”

Hvordan får jeg fat i en engangskode, hvis jeg ikke har modtaget et brev?

Har du ikke modtaget et brev i postkassen eller e-boks senest onsdag den 10. december, så kontakt vores kundecenter på telefon 74747474 eller mail kundecenter@dinforsyning.dk

Påvirker det PBS?

Nej, PBS fortsætter som hidtil. Så er du i forvejen tilmeldt PBS, skal du ikke foretage dig yderligere. Er du ikke tilmeldt PBS men ønsker at blive det, kan du gøre det her Selvbetjening

Cookies